Vores el

Vores-El er et tilbud til det lokale idræts- og foreningsliv.

Når foreningen er tilmeldt Vores-El, tilbyder Energi Viborg alle boligkunder en aftale om levering af el. Og med denne aftale vil husstandens køb af el fremover udløse en årlig bonus til foreningen. Der kræves ikke medlemskab i foreningen – enhver privat boligkunde med tilknytning til foreningen kan bestille Vores-El.

Bonussatser Foreningen vil modtage en tiltrædelsesbonus på 100 kroner første gang en helt ny elkunde tilmelder sig Vores-El. Herudover vil foreningen hvert år pr. 1. oktober modtage en fastholdelsesbonus på 60 kroner for alle elkunder, der på dette tidspunkt er tilmeldt Vores-El. De nævnte bonussatser er gældende for momsregistrerede foreninger.

Medlemmerne kan tilmelde sig Vores-El ved at klikke ind på https://www.energiviborg.dk/stroem/bestil-stroem/vores-el?product=Vores-El

Du vil  blive spurgt om foreningens CVR-nummer. Det er 2958 9305.

Det kan være lidt besværligt at tilmelde sig, men ring til Energi Viborg på telefon 8929 2923 og få dem til at ordne det. Det gør de gerne.