#1

Torsdagens møde mv.

Skrevet af Paul Hollesen d. 16. november 2015 17:05

Kære fiskevenner.
Beklager jeg er lidt sent ude.
Vi var 16 mand til torsdagens "aktivitetsmøde". Som altid bestod "aktiviteterne " af kaffe, rundstykker og hygge. Poul B. havde rundet et år og beskænkede os med "en skarp" til halsen. Der blev bundet fluer, diskuteret, set film. Kort sagt endnu en hyggelig dag på Møllen. Fremtidens "aktivitetsmøder " !! Vi skal blive enige om hvad vi beskæftiger os med i løbet af vinteren og kommunikere det ud så deltagerne ved hvad der venter / hvad man evt. skal medbringe. Vi har så mange muligheder. Skal vi ikke prøve at strukturere ?. Kurt foreslog på sidste tirsdagsmøde, at vi vælger en "ansvarshavende" for torsdagsmøderne.
Det er ikke et "tirsdagsmøde anliggende" men noget vi beslutter på torsdagsmøderne. Det gør vi på torsdag. Alle der læser dette - ikke kun dem der kommer på torsdag - skal huske, at vi på tirsdagsmødet i dec. skal vælge en masse prs. til div. opgaver. Se strukturen ! Ikke mindst 2 nye "førerhunde". Forslag efterlyses ! Paul

#2

Anton Shmidt Hansen

16. november 2015 21:24

Puh ha. Det var da godt du kom på banen igen. Jeg blev helt nervøs:) Det med nye førerhunde, huer mig ikke rigtigt. Det betyder vel forhåbentlig ikke, at du trækker dig som tovholder og referent for så vidt angår torsdagsmøderne. Det der med at skifte personale i tide og utide, er en uskik. Særligt når det fungerer udmærket, som det er:)

Svar "Torsdagens møde mv."


Billeder
Sikkerhed

Hvad er forkortelsen for Viborg Lystfiskerforening

Forum

Forummet er for alle og giver medlemmerne mulighed for aktivt at præge foreningen.

Hold en god tone og en saglig debat. 


Opret forumtråd
© 2024 Viborg Lystfiskerforening
Log ind som administrator