#1

Dagens Puttertur

Skrevet af Anton Schmidt Hansen d. 22. august 2017 19:43

Hej alle sammen

Så fik vi afholdt den tredje puttertur i år. Vejret var med os. Strålende solskin, kun afbrudt af en enkelt byge og temperaturer til shortsfiskeri. Eneste sky på himlen, var fangstresultatet. Trods masser af fisk og endda en ekstra udsætning, til ære for os, lykkedes det kun at lande 3 ørreder. Det var et par stykker ringere end sidste gang, det må vi kunne gøre bedre til oktober.
Vagn snuppede en pæn fisk en halv times tid før vi andre var kommet i gang, på spinner. Vanen tro, tog Poul Blåbjerg en fin fisk på powerbait, selvfølgelig mens han var optaget andetsteds og en times tid senere, sightfiskede han dagens største, på en lille blank mepps. Undertegnede fangede som sædvanligt ingenting, men jeg er så småt ved at vænne mig. Det er jo aldrig sket endnu. Alt i alt en dejlig tur. Kunne vi nu bare komme stærkt tilbage næste gang. Det kan være det hjælper med et par ristede pølser og en pils.

Mvh. Poul og Anton

#2

Jørgen Buch

23. august 2017 10:19

At sommerfiskeri i P&T kan være vanskeligt er en kendt sag.
Jeg kender en P&T-bestyrer der har fortalt mig, at man enten skal fiske fra før solopgang og frem eller om aftenen til solnedgang og lidt længere - hvis P&T søen da ellers har åbent på disse tidspunkter. Jeg har testet det, og det virker, så måske skulle vi lave en af næste års sommerture en morgen eller en aften.

#3

Anton Schmidt Hansen

23. august 2017 12:33

Det var da en ide`

#4

Kaj Henriksen

23. august 2017 17:28

Der var heller ingen fisk idag. Vi var 7 tilstede og ingen mærkede noget som helst i 3 timer.
Kaj

#5

Anton Schmidt Hansen

24. august 2017 15:43

Frustrerende at vi ikke rigtig kan fange dem, men jeg håber da at alle er enige om, at der er fisk nok i søen!

Svar "Dagens Puttertur"


Billeder
Sikkerhed

Hvad er forkortelsen for Viborg Lystfiskerforening

Forum

Forummet er for alle og giver medlemmerne mulighed for aktivt at præge foreningen.

Hold en god tone og en saglig debat. 


Opret forumtråd
© 2024 Viborg Lystfiskerforening
Log ind som administrator