#1

Dagens Puttertur

Skrevet af Anton Schmidt Hansen d. 10. oktober 2017 18:12

Så sluttede årets sidste puttertur. 22 mand var mødt op i forventning om grillede pølser, øl, sodavand og nødvendigt tilbehør. Torben havde medbragt hjemmebag, som gjorde stor lykke som en kærkommen apperitif inden pølserne. Det må han gerne gentage, den smagte fantastisk godt og lagde en god bund, heldigvis, for ellers tror jeg ikke vi havde haft pølser nok.
Kurt, Erik, Søren og Lars fangede hver en god fisk. Undertegnede brød forbandelsen og landede 3 stk, hvoraf de to var på hver 2.5 kg. Endelig, det var de første landede fisk, efter nu i alt 7 besøg. Måske det også gjorde en forskel, at Poul B. Tog sig af landingerne. Meget smukt i øvrigt.
Jeg havde af Herdis fået 2 gratis fiskekort, som jeg kunne fordele efter forgodtbefindende. Et blev givet til Mogens, som var med på turen for første gang og det andet har jeg beholdt i pungen til en anden god gang. Skulle have været til største fisk, men da jeg selv tog mig af dem, må det vente til en anden gang. Det var ikke den eneste præmie der blev uddelt. Niels havde besluttet at indstifte en vandrepokal, der skulle tilfalde den, der hvert år, fanger flest fisk på turen til Høkensås. Den gik jo så i år til Asbjørn, der var så uforskammet, at fange 7 ørreder og oven i købet på samme flue. De både kører, spiser og sover sammen på turen, så man kan jo tænke sit:) Hvorom alting er Asbjørn, så tillykke med fangsten, det var ualmindeligt godt gået.
Kære fiskevenner. Tak for denne gang, vi forsætter hvor vi slap til næste år.

Mvh Poul og Anton

Svar "Dagens Puttertur"


Billeder
Sikkerhed

Hvad er forkortelsen for Viborg Lystfiskerforening

Forum

Forummet er for alle og giver medlemmerne mulighed for aktivt at præge foreningen.

Hold en god tone og en saglig debat. 


Opret forumtråd
© 2024 Viborg Lystfiskerforening
Log ind som administrator