#1

Dagens Puttertur

Skrevet af Anton Schmidt Hansen d. 20. november 2017 18:46

Nu lakker det mod enden, for de arrangerede fisketure i år. I dag takkede vi af for i år, i "putten" i Bjerringbro. Det blev gjort i det smukkest tænkelige vejr. Højt solskin hele dagen, i hvert fald på den ene side af søen, som for en fjerdedels vedkommende, var dækket af et tyndt lag is. Over 5 grader kom vi ikke, men vindstille og smukt. Fiskene derimod, var gået i hi, det lykkedes kun 15 fremmødte, at lokke 6 i fordærv. Fangerne var Lars, Vagn, Egon, Torben og Kurt, som var så god/heldig, at lande 2.
Herdis, som jo overlader søen til en anden forpagter i det nye år, kom forbi for at sige tak for samarbejde og farvel og tak. Hun magter det ikke mere, men det var med tårer i øjnene hun sagde farvel. Hun havde i dagens anledning medbragt masser af chokolade og små skarpe til at skylle efter med. Vi vil savne hende og kan kun håbe på et godt samarbejde med den nye forpagter, som jeg vil kontakte i det nye år.
Torben sørgede for vi ikke gik sultne derfra, da han havde medbragt en bradepande med hjemmebagt, som også hurtigt fik ben at gå på. Han må viderebringe takken tror jeg, til en derhjemme, der har lavet arbejdet.
Tak for i år kære venner, det har været hyggeligt. Glæder mig til vi ses ved vandet igen i 2018.

Mvh Poul og Anton

Svar "Dagens Puttertur"


Billeder
Sikkerhed

Hvad er forkortelsen for Viborg Lystfiskerforening

Forum

Forummet er for alle og giver medlemmerne mulighed for aktivt at præge foreningen.

Hold en god tone og en saglig debat. 


Opret forumtråd
© 2024 Viborg Lystfiskerforening
Log ind som administrator