#1

Div. info

Skrevet af Kurt Borup d. 1. februar 2019 14:27

Pighvar og Sletvar tur til det vestjyske planlægges til ultimo april, præcis dato kommer senere. Div. Teknikker og materialevalg vil blive gennemgået forinden.

2 april er der planlagt havtur med det gode skib Albatros. Vil sejler fra Hirtshals , det er en 8 timers tur og den koster 600kr. Det er nødvendig med hurtig tilmelding.

Som Paul nævnte i sit ref. har vi i OBK 7 års jubilæum på torsdag, og i den forbindelse syntes jeg det kunne være på sin plads at evaluere vores regelsæt, omstændighederne ændrer sig og vores regelsæt skulle gerne afspejle dette.

Jeg syntes vi mangler en pasus om dispensation til vores lille gruppe, således at veltjente VSF ere på grund af helbred og førlighed kan optages. Optagelsen skal kunne ske på stormøde ved simpelt flertal.

Per Højvang er et emne som vi skal tage stilling til på torsdag.

Jeg syntes også vi skal have en snak om hvorledes der kan spares i VSF regi, og at det ikke bare skal handle om kontigentstigning som problemløsning.

Så. Det vel også på sin plads vi får en snak om hvordan medlemstilgang kontra plads fremover skal indtænkes.

Endelig syntes jeg OBK mere betegnende for en boldklub end for en fiskeklub, Pensionistbanden ville være et bedre valg syntes jeg

Kurt

Svar "Div. info"


Billeder
Sikkerhed

Hvad er forkortelsen for Viborg Lystfiskerforening

Forum

Forummet er for alle og giver medlemmerne mulighed for aktivt at præge foreningen.

Hold en god tone og en saglig debat. 


Opret forumtråd
© 2024 Viborg Lystfiskerforening
Log ind som administrator