#1

Kystturen til Djursland

Skrevet af Helge Tholstrup d. 24. marts 2019 21:16

Spørgsmål til Jørgen Buch
Arrangerer du tur til Djursland den 27.3?

#2

HelgeTholstrup

24. marts 2019 21:44

Jeg har fået svar på mit spørgsmål (din mail)

#3

Jørgen Buch

24. marts 2019 23:19

Hej alle OBK'ere
Ja, jeg regner med, at vi skal til Djursland torsdag den 28. marts.
Vi kører fra møllen, så snart kaffen er drukket, og du skal ikke love at komme tidligt hjem.
Jeg planlægger, at vi fisker ved Gjerrild fra kl. 11.00 til omkring kl. 13.00, hvor vi spiser vores madpakker i fællesskab.
Hvis der er masser af fisk ved Gjerrild, bliver vi der, ellers flytter vi til Sangstrup klint, ca 10 km derfra.
Det er et fantastisk sted, både fiskemæssigt og naturmæssigt, så det skal man næsten se.
Hvis der er fisk, fortsætter vi til omkring kl 17, og når Viborg til en sen aftensmad.
Lidt om udrustningen: Du behøver ikke waders, men hvis der er bølger, kan de vær rare nok.
Vi fisker med almindeligt kystgrej med blink eller bobleflåd, men mange gange kommer fiskene på denne årstid helt tæt på land, så de sagtens kan nås med flue.
HVIS VEJRUDSIGTEN ÆNDRER SIG, MÅ VI FINDE EN ANDEN DAG, men lige nu ser det fint ud.
Skriv lige her på Forum, hvis du har tænkt dig at tage med, så vi kan se, om der overhovedet er stemning for sådan en tur.

#4

Ole Peder Toppenberg

25. marts 2019 02:09

Jeg er klar !

#5

Helge Tholstrup

26. marts 2019 19:41

Jeg er klar.

#6

Jens Børge Overgaard

26. marts 2019 22:00

Torben og jeg er også klar til en kysttur

#7

Jørgen Buch

26. marts 2019 23:18

Glæder mig, at tilmeldingerne nu ruller ind.
Vejrudsigten ser stadig fin ud, så planen holder!

#8

Lars Sørensen

27. marts 2019 09:22

Vi ses derude

Svar "Kystturen til Djursland"


Billeder
Sikkerhed

Hvad er forkortelsen for Viborg Lystfiskerforening

Forum

Forummet er for alle og giver medlemmerne mulighed for aktivt at præge foreningen.

Hold en god tone og en saglig debat. 


Opret forumtråd
© 2024 Viborg Lystfiskerforening
Log ind som administrator