#1

Turen til Gjerrild, endeligt program.

Skrevet af Jørgen Buch d. 18. august 2019 10:13

Vi bliver 12 mand i alt - det er rigtig fint. Vejrudsigten ser rigtig ud, så jeg står ved fangstgarantien.
Vi kører fra møllen onsdag den 21. kl. 10.00.
Hvis nogen kører direkte, er adressen Ræbækvej 4, Grenå. Giv mig besked, hvis I kører selv, så vi ikke står og venter.
Nogle kører nok hjem efter morgenmaden torsdag, andre over middag. Det aftaler vi nærmere ved afgang, så vi kan fordele os rigtigt i bilerne.
Aftalt på mødet i torsdags, at prisen for at køre med er 100 kr pr mand.

Vi laver fælles indkøb af sandorm, hvis ellers Lars kan skaffe nogle. Vi køber to pakker pr. mand, og så tager jeg sildefiletter med.
Tag grej med til både bundsnørefiskeri og fiskeri med blink + evt. flue.
Vi skal ikke vade, men waders eller skridtstøvler kan være praktiske, hvis der er bølger.
Husk en saks til at klippe fjæsingerne med. De bider både på orm, sild, blink og fluer.

Jeg tager alt mad med, bortset fra madpakker til onsdag middag. Deltagerne tager selv drikkevarer med..
Der er senge og køjer med madrasser. Medbring selv pude, sovepose, lagen, dyne eller hvad I nu behøver.
Tak kontanter eller mobile pay med til afregning, jeg tager ikke kort.

Er der en, der tager brænde med til brændeovnen ?

Jeg vedhæfter min pakkeseddel, så kan I se, hvad jeg har med.

Har du spørgsmål, så skriv her på Forum eller ring på 2044 0744.

Jørgen

#2

Jørgen Buch

18. august 2019 10:27

Prøver lige igen, nu med pakkelisten som scannet fil. Word-filer virker åbenbart ikke!
Jørgen

#3

Jørgen Buch

18. august 2019 10:42

Så prøver vi som fotograferet - hvis det vender på hovedet, så vend skærmen !

#4

Jens Vestergaard

18. august 2019 20:19

Jeg tager lidt brænde med.

#5

Jan Lind

19. august 2019 07:51

Kører direkte, da jeg skal hjem onsdag aften.

#6

Søren Hedeby Sørensen

19. august 2019 09:10

Tager også lidt brænde med. Huset i Gjerrild kan få det, hvis der er for meget.

#7

Søren Hedeby Sørensen

19. august 2019 09:12

Tager også nogle to-kroner med til strømautomaterne.

#8

Jørgen Buch

19. august 2019 11:21

Vi kan ikke skaffe friske sandorm på grund af langvarigt højvande, men vi har købt nogle, der er blancherede, og så tager vi rigeligt med sildefiletter med.
Der bliver en pk. blancherede til hver, og de indgår i det store regnskab. Hvis I selv vil finde flere - eller måske købe børsteorm, som sikkert kan fås i Fjellerup, må I selv klare det.

Jeg skal hente mad hos slagteren onsdag kl. 9.30, så jeg dukker først op lige før afgang.

Svar "Turen til Gjerrild, endeligt program."


Billeder
Sikkerhed

Hvad er forkortelsen for Viborg Lystfiskerforening

Forum

Forummet er for alle og giver medlemmerne mulighed for aktivt at præge foreningen.

Hold en god tone og en saglig debat. 


Opret forumtråd
© 2024 Viborg Lystfiskerforening
Log ind som administrator