#1

Premiere og medlemskort

Skrevet af Jørgen Buch d. 22. februar 2021 13:48

Desværre kan vi ikke som sædvanlig afholde premieren i klublokalerne, og med de gældende regler ikke engang ved åen, da det heldigvis må påregnes, at der dukker mere end 5 medlemmer op. Vi må derfor aflyse festlighederne, men det betyder ikke, at du ikke må prøve lykken i åerne. I år ser det oven i købet ud til, at vejret bliver rigtig godt på premieredagen. Husk lige, at i marts og april fisker vi med nedklemte modhager på krogene.

Alle der har betalt kan selv udskrive medlemskort fra Danmarks Sportsfiskerforenings hjemmeside. Log ind med medlemsnummer og dit kodeord.
MEN - en af de sidste dage inden den 1. marts udsender vi medlemskort til alle, der har betalt. De udsendes over forbundets medlemsregister, så hvis du ikke får dit medlemskort, så check, at din mailadresse er korrekt hos forbundet.

#2

jim

24. februar 2021 14:11

Hvis jeg læser det rigtig, og forstår det rigtig, som de skriver i den udsendte aftale,
Forsamlingsforbuddet for udendørs idræts- og foreningsaktiviteter i organiseret regi hæves fra 5 til 25 personer. Indsatsgruppens indstilling var, at loftet hæves til 20 personer.
Ret mig hvis det er forkert

#3

Jan Lind

24. februar 2021 16:14

Det er korrekt Jim; sådan forstod jeg det også, ud fra hvad de sagde på DR1 i formiddag, og det var de så meget glade for i Åbenrå, for så kunne de spille fodbold igen; det kunne de nemlig ikke hvis loftet 'kun' var 20.

#4

Jørgen Buch

24. februar 2021 21:12

Som jeg læser teksten, vil det være lovligt at holde udendørs arrangementer med op til 25 deltagere i fiskeklubben. Men er det ærlig talt ikke en unødvendig risiko at løbe?. Jeg gætter på, at tilslutningen vil blive meget behersket, så vi holder fast i vores beslutning om ikke at festligholde premieren, og i stedet mødes til en fælles tur med pølser og kolde øl, når de blanke fisk ankommer, og vi gamle er stukket i armen.

Svar "Premiere og medlemskort"


Billeder
Sikkerhed

Hvad er forkortelsen for Viborg Lystfiskerforening

Forum

Forummet er for alle og giver medlemmerne mulighed for aktivt at præge foreningen.

Hold en god tone og en saglig debat. 


Opret forumtråd
© 2024 Viborg Lystfiskerforening
Log ind som administrator