#1

Junior fiskemakker søges

Skrevet af Tue Linderoth d. 8. maj 2021 16:00

Det er lykkedes, at indføre (min kone kalder det hjernevask) vores søn, på nu 13 år, i lystfiskeriets glæder i så betragtelig grad, at han nu nærmest dagligt drager afsted med fiskestangen til den nærliggende å eller sø.

Om jeg vil det eller ej, må kan jeg også konstatere, at han (åbenbart) ikke bliver ved med at synes at det er ultra fedt at have sin far med som makker ;0)
Derfor efterlyser jeg på vegne af min søn, en/flere fiskebuddies som også er bidt at lystfiskeriets glæder.
Mads fisker både med flue og spin i den/de nærliggende åer og søer, ligesom han efterhånden også kan lokkes med til kysten bl.a ved vores sommerhus ved Randers Fjord, hvor vi også benytter vores båd til fiskeri.

Mon der er andre i foreningen som har børn/unge i nogenlunde samme aldersgruppe med styr på udstyr og interesse, som kunne være interesseret i en kontakt og videre plan.

Vi er bosiddende ca. midt mellem Skive og Viborg med 2 min. gang til Jordbromølle å. Jeg agerer også gerne rolle som chauffør og arrangør af diverse der måtte være behov for.

I forbindelse med dette opslag har jeg haft kontakt til formand Jørgen Buch, som fortæller, at VSF ikke har formelle junior aktiviteter, men at foreningen gerne lægger platform(e) til denne efterlysning.

Skriv gerne PB via mail, Messenger eller på tlf 21361108.
Med venlig hilsen Tue Linderoth

Svar "Junior fiskemakker søges"


Billeder
Sikkerhed

Hvad er forkortelsen for Viborg Lystfiskerforening

Forum

Forummet er for alle og giver medlemmerne mulighed for aktivt at præge foreningen.

Hold en god tone og en saglig debat. 


Opret forumtråd
© 2024 Viborg Lystfiskerforening
Log ind som administrator