#1

Tur til Gudenå (bystykket i Bjerringbro)

Skrevet af HelgeTholstrup d. 6. april 2022 15:27

Vi mødes på den sædvanlige parkeringsplads på sydsiden tirsdag den 12. april kl. 9.00. Vi skal tilmelde os på Bjerringbro Sportsfisker Forenings Hjemmeside. (følg vores formands beskrivelse under sidste torsdagsmøde) Jeg mangler besked fra BSF's kasserer hvordan vi skal betale de krævede 50 kr. Jeg skriver her på forum hvordan, så snart jeg ved besked, så vent med tilmeldingen.

#2

Jørgen Buch

6. april 2022 21:48

Jeg har prøvet at "købe" borgerkort på Bjerringbros hjemmeside.
Det går fint, og ender med at koste NUL kroner, men man får et kort, så det med de 50 kr er åbenbart lavet om.
Jeg kan desværre ikke komme med den 12., men hvis en af i andre køber et kort, kan I så ikke beskrive proceduren skridt for skridt ?
mvh Jørgen

#3

John Glerup Møller

8. april 2022 23:28

Jeg har bestilt borgerkort, som er gratis.
Åben Bjerringbro sportsfiskeforenings hjemmeside.
Klik på køb fiskekort online.
Skriv Gudenå i rubrik: Fiskevand. Derved fremkommer nogle valgmuligheder neden under, rul ned til Bjerringbro sportsfiskeforening og klik derpå.
På den nye side rulles ned til lige før bykortet over Bjerringbro, vælges Borgerkort i rubrikken med dette.
Derefter skal du udfylde de udbedte data med navn o.s.v.
Håber det hjælper, vi ses derude.
hilsen John

#4

HelgeTholstrup

9. april 2022 09:15

Godt skrevet John og Jørgen. Så er der ingen tvivl. Nu er det bare med at melde sig til, så vi kan få en god fiskeoplevelse. i ses på tirsdag kl. 9.00.

Svar "Tur til Gudenå (bystykket i Bjerringbro)"


Billeder
Sikkerhed

Hvad er forkortelsen for Viborg Lystfiskerforening

Forum

Forummet er for alle og giver medlemmerne mulighed for aktivt at præge foreningen.

Hold en god tone og en saglig debat. 


Opret forumtråd
© 2024 Viborg Lystfiskerforening
Log ind som administrator