Medlemskaber

Vi har fire forskellige former for medlemskaber:

Juniormedlemskab for dem, der endnu ikke er fyldt 18 år, når året slutter. Pris 245 kr

Ungdomsmedlemskaber for dem, der er fyldt 18 men ikke 26 år, når året slutter, Pris 560 kr

Seniormedlemskaber for dem, der er er fyldt 26 år, når året slutter. Pris 1095 kr

Familiemedlemskaber for familier, hvor børn eller ægtefæller vil have lov til at fiske, uden at medlemmet er med på fisketur. (I Viborg Lystfiskerforening må børn under 18 år og ægtefæller gratis fiske sammen med den, der er medlem, så hvis man følges ad på fisketur, er et familiemedlemskab ikke nødvendigt.) Pris 1250 kr.

Hvis du er medlem af en anden forening under Danmarks Sportsfiskerforbund, er medlemskab billigere, da du ikke skal betale flere gange til forbundet. Du sparer 450 kr, hvis du er seniormedlem og 300 kr, hvis du er ungdomsmedlem. Hvis du opgiver dit DSF-medlemsnummer ved købet, returneres beløbet til din konto i løbet af få dage.