#1

OBK mødet 7. marts 2024

Skrevet af Jan Lind d. 7. marts 2024 16:16

Vi var i dag 23 mand.
Fangstrapporter:
Buch: Diverse undermålere, og følgere, og selvfølgelig var der en STOR en, som slog op, lige for fødderne, i 20 cm. vand.
Arne har også forsøgt sig i Simested (36 cm); Erik det samme sted; kan færdes med forsigtighed, men bliv ved å-bredderne.
Verner finder det nemt at færdes, men nok ikke de samme steder som flere andre.

1. marts pølserne ved Karup å, blev lidt af en fuser; der tales om at flytte dagen til 1. maj ???
Jørgen har besøgt et af vore medlemmer, og hjembragt maser af bøger og ‘fluer’, til venlig uddeling.
Foredraget om Hald sø, som mange havde glædet sig til, måtte aflyses pga. tekniske problemer.
Tilsyneladende kan vores fine, flotte, nye fjernsyn bl.a. ikke vise PowerPoint filer, og generelt bruges der utrolig megen tid på at benytte apparatet (hvad med en manual eller Brugervejledning)
Så desværre måtte Jørgen Kristensen drage hjem igen; vi vil snarest forsøge at arrangere et nyt foredrag.
Inden vi tog hjem, foretog vi en lav-teknologisk test med PC og monitor, og det virkede fint, men da var de fleste dampet af.

#2

Jørgen Buch

7. marts 2024 16:24

Jeg sagde jo til jer, at der var noget jeg havde glemt.
Jeg glemte at reklamere for et møde den 14. marts på Viborg Gymnasium - det er det, vi i gamle dage kaldte Amtsgymnasiet.
Her fremlægger eksperter resultatet af Kystvandrådets arbejde, og bag efter er sagen til debat og spørgsmål. Det skal nok blive festligt!
Se mere på vores hjemmeside og læg mærke til, at der er tilmelding.

Svar "OBK mødet 7. marts 2024"


Billeder
Sikkerhed

Hvad er forkortelsen for Viborg Lystfiskerforening

Forum

Forummet er for alle og giver medlemmerne mulighed for aktivt at præge foreningen.

Hold en god tone og en saglig debat. 


Opret forumtråd
© 2024 Viborg Lystfiskerforening
Log ind som administrator