#1

OBK tur til Skals å torsdag

Skrevet af John Glerup Møller d. 22. juni 2018 23:02

Vi var 4 af de altid trofaste OBKere ved åen i aftes. Om det var vejret, Snapsting, vm fodbold eller noget helt fjerde der holdt folk hjemme skal være usagt.
Jeg er nødt til at konstatere, at de udeblevne ikke gik glip af noget. Lars fra Hobro og Helge opgav at fiske og vendte hjem inden pausen ved vor nye shelter. Efter et kort visit ved vandet, var de en tur forbi shelteret inden hjemturen. Jeg selv og Erik forsøgte os ved Løvelbro uden succes. Blæsten gjorde det svært til umuligt at kaste, hvis spinneren ramte fornuftig tog den ofte fat i grøden, der er særdels kraftig i år. Grødeskæring i åen er planlagt til at starte i går. Nedstrøms Løvelbro har jeg tidligere år haft held til at fange en havørred på orm mellem vandplanterne. Dette blev forsøgt men ak kun skaller bed på. Kl. 18 besluttede Jeg sammen med Erik at køre til shelteret, som var aftalt som mødested. Vi spiste og drak den medbragte proviant, hvorefter vi nogen tid efter kl. 19. måtte sande, at der ikke var flere ved åen der ville gøre os selskab. Tak for selskab og en hyggelig snak til Erik. Vi får med garanti bedre vejr på næste tur.
Hilsen Søren og John.

Svar "OBK tur til Skals å torsdag"


Billeder
Sikkerhed

Hvad er forkortelsen for Viborg Lystfiskerforening

Forum

Forummet er for alle og giver medlemmerne mulighed for aktivt at præge foreningen.

Hold en god tone og en saglig debat. 


Opret forumtråd
© 2024 Viborg Lystfiskerforening
Log ind som administrator